Papatyaa_01 Fiyat uygun geldi ama kullanan memnun kalan var mı? Almaya değer mi? Birde aklımda uni baby var ama kararsız kaldım. Hangisi daha iyi leke çıkarıyor acaba?
rncst Papatyaa_01 bu çok su gbi pek kokusu da yok leke çıkarma konusunda zayıf, leke için özel leke çıkarıcıları kullanın derim
Papatyaa_01 rncst yani zaten kokudan çok leke çıkarıcılığı önemli benim için, bakalım buna fazla kötü yorum gelirse uni baby + leke çıkarıcı alabilirim eğer uni babyde zor leke çıkarıyorsa, veya duru granülde var aklımda ama kararsız kaldım :)
rncst Papatyaa_01 kokusu olmaması dha iyi zatn dediğinz gbi ama sanki bu dha çok günlük kullanım için lekelerde green clean da güzel kardeşlerim kullanmıştı hep bide ona bakın derim
Papatyaa_01 rncst o da içerik olarak güzel ama çok pahalı ya 🙄 baby menin trendyol yorumlarını okudum dediğiniz gibi leke çıkarma konusunda baya etkisizmiş, sanırım uni baby alıp ekstradan bide leke çıkarıcı alacağım yinede biraz daha araştırmak lazım :)