annesivekuzusu Nst de sancı çıktıktan ne kadar zaman sonra doğum yaptınız düzensiz sancılarım var nst de oyle cikti ama bekliyorum bakalim 🤷🏻♀️
hunilimom annesivekuzusu benim sabah yoktu öğleden sonra yatış icin gittiğim de 100 e vuran düzenli sancılar başlamıştı
gktg1 Kaç haftalksn? Benm 32den bu yana sancm çkyor 4gün yattm durdurdular 35teyiz yihe çktı yatş yaptm yine ama ben hssetmiyorm sancı kaslma var sadece
veryhappymom gktg1 kasilmayi nasil hssediyorsunuz? Ben 33 haftaligim bebegim surekli yatiyor olsam dahi belli yere toplaniyor.
annesivekuzusu hunilimom gece düzensiz sancı vardı takip ettim düzenli olsaydı gidecektim sabahta regl ağrısı gibi vardı doktor takip et dedi ama şuan da iyiyim siz doğum yaptınız mı
gktg1 veryhappymom toplanp sertleşiyor arada olması normal tabi. Benm çok sıktı içim rahat etmedi acile gitmştm o şeklde
veryhappymom gktg1 bnimde surekli gece oyle ama beni rahatsiz etmedi. Doktorum su ic dedi icemiyorym hic