Merhaba arkadaşlar adetin 3 günü itibarıyla ovülasyon testi kullanmaya başladım ilk başladığım günden beri yani 14 şubat’tan bu yana 4 gündür koyu çift çizgi görüyorum 2 sene öncesinde de kullanmıştım hep 2 gün yumurtlama olur 3 günde silikleşip çatlama oluşurdu bu sefer olmuyor bol havuç da tüketiyorum bu durumu yaşayan var mı normal mi acaba