HappyMom1234 14 şubat spinal sezaryen ile doğumum oldu iki gündür oturunca veya ayaktayken başım ağrıyor yatınca bıçak gibi kesiliyor . Bilgisi olan var mı yaa neden kalkınca çok ağrır da yatınca bi anda yok olur.
Gulnur HappyMom1234 cnm bende spinal oldum ama.ilk defa duyuyorum bana sade kahve icirmislerdi Dr una sor istersen
mervegny1 HappyMom1234 bende 14 şubatta spinal oldum öncelikle geçmiş olsun bizlere. Baş ağrısı yapar dedi doktorum bol bol dinlen dedi sıvı al ve günde 4 fincan kahve iç dedi. Her gün 4 fincan granül fincan kahve tüketiyorum. Ara ara ağrım oluyor geçiyor benim de belimde ağrım var bazen omuzlarıma doğru yanma hissi oluşuyor. Oturup kalkmak yatmak onları saymıyorum bile ama bol bol sıvı tüket çok fazla
HappyMom1234 mervegny1 sizede çok geçmiş olsun bebeğinizle sağlıklı ömürleriniz olsun inşallah. Bu çok başka bir baş ağrısı ya asla geçiremiyorum ne yapsam düzelmiyor. Yatınca hafifliyor bu sefer de dikişlerim ağrıyor ayağa kalkınca da başım daha çok ağrıyor ikilemdeyim :(