Essraanil bende perınatolojiye gidiyorum inan yemeyle değil 70 kolo olmuşum kız manken gibiydim 54 kiloyla kaldım yedıklerım bana yarıyor su özel pahalı vitaminler varya sordum hocam alayımın ne alırsan al benegın genetık yalısına göre gelişir boşuma para verme dedi napalım bizimkiler de minnak olacak işte saglıklı olsunlarda kuzum su 36 bitsinde bir inan ben kiloyu gectım sancılarım 80 100 arası, pazartesi devlettekı perınatoloji den bugüne biri 175 biri 145 gr almış mümkün mü bilemedim inşallah almışlardır da tabi yanı kuzum pek doğru değişler 1 cm kayması bir hafta oynatıyor benimde aralarında fark var her ikizin var aynı olmuyorlar kız biri 45 biri 40 cm sen düşün daha nasıl teselli veriyim😂❤️