Seninle daha önce de konuşmuştuk.Kistinin çeşidini öğrenmen lazım önce.. yumurtalık kistleri kendi kendine ya da ilaçla kaybolabilirken çikolata kistleri malesef bu boyutlarda kaybolmuyor aksine büyüyor.. önce emara gir kistinin çeşidini öğren.. Ca 19-125 gibi testlerini yaptır tehlikeli mi zararsız mı bunu öğren .. kısacası seninle ilgilenicek iyi bir hastaneye git.Araştırma hastanesi olsun mümkünse.. o zamanda söylemiştim ben kistlerle gebe kaldım.. ameliyat olduktan sonra yumurtalıklar az da olsa zarar görüyor.. evlisin sonuçta bebek denemek ameliyattan daha mantıklı eğer olmaz ise doktorun ona göre yönlendirecek seni.. ama gittiğin hastane ilgilenmemiş belli ki.. bu şekilde sonuç alamazsın burdan da kimse yönlendiremez en iyisini doktorlar bilir