32+5 haftayım daha çok kaydığını net hissederken gece mesela hissetmemeye başladım doğum iznine ayrıldım galiba eve alışamadık daha yoruluyordum şuan dinleniyorum evde ama böyle biraz iş yaptım süt içtim yine güzel güzel kaydı hareketlendi sonra yine sakinledi . Bilemiyorum çok çok hareketli değil .