AnaHalime Merhabalar, 8+6 günlük hamileyim . Ama uyku, gögüs hassasiyeti dışında pek hamilelik belirtileri yok. Bi iki agedersiniz midem kalkıyor o kadar . Önemli bir sorun teşkil etmiyordur dimi? Acaba sorun var mı da ben mi evham yapıyorum
boygirlmom AnaHalime ne guzel insallah baska da belirtiniz olmaz. Kimi anneler hamile oldgunu bile unutuyolarmis siz de sanslisiniz☺️
Sevgi56 AnaHalime şanslısınız ben o haftalarda mide bulantısından başımı kaldıramıyodum yataktan 🌸 herkeste farklı canım
MerveGuler AnaHalime kız yat kalk dua et haline o kadar berbat geçirdim ki ilk dört beş ay bulantı kusma halsizlik uyku koku hassasiyeti mahvetti beni bütün hayati fonksiyonlarım durdu resmen. 8 aylığım şuan hala ara ara kusuyorum bi bitmedi dahada üstüne sırt ağrısı nefes darlığı ağırlık eklendi valla çok zorlandım bi ikinci trimesterde biraz rahat gibiydim o kadar. Çok şanslısın inşallah böyle devam eder hamileliğin
gzdeylcn @"AnaHalime bizde 4+5 haftalığız ama hiç bir belirti olmadı aynı sizin ki gibi göğüs hassasiyeti ve uyku çok yapıyor başka da belirti yok bence şanslıyız ilerleyen zamanlar da ne olur bilemeyiz tabi 🥰