OzgeSrc merhaba benim ilk kızımda hamileyken iğne yapıldı doğumdan sonra ikimizin de aynı grup negatif olunca yapılmadı şimdi de 2. Hamileyim 24 haftalık doktorum gerek görmedi doğum olunca o an kan testi yapılıp babanın kan grubuna çekerse iğne yapılacakmış yine aynı benim kan grubumu taşırsa gerek yok dedi