Ozgery_ 4. Aydan sonra yapılabiliyor eğer riskli gebeliğiniz yoksa. Kilo almak vermek gibi bi derdim yok çünkü alsak da verilir yani önemli olan sürecin keyfini çıkarmak 🥹 Elimden geldiği kadar düzenli yapmaya çalıştım ama bazen canı istemiyor insanın yalan yok😂 Ama özellikle son haftalarınızda çok rahatlatıyor bazı egzersizler orası kesin YouTube Elçin Demirel pilates antrenörü var doktorunuz tarafından uygun görülüyorsanız hiç beklemeyin yapın doğumu da kolaylaştırıyor çünkü