Ben iki senedir kullanıyorum ömrümde hiç çamaşır asmayan ben için mükemmel bir şey 😂💓 Vestel markası çok memnunum toz saç kıl herşeyi topluyor mis gibi çıkartıyor kesinlikle herkese tavsiye ederim 🙈 ben çeyiz alırken 2000₺ almıştım annem geçen hafta aynısını 12000₺ aldı malesef 🥹