Hgemr
En iyisi doktorunuzdan bilgi almanız.
Ben öğretmenim,11 haftalık hamileyken öğrencilerim su çiçeği geçirmişti.
Küçükken geçirdim hatırlıyorum,anneme de sordum o da geçirdin demişti.
Doktorum geçirdiysen bağışıklığın vardır,sıkıntı olmaz demişti ama bir test var onu yaptırıp emin olmak istedim.
Vericella Zoster igm ve igg,su çiçeği bağışıklığı testi,kandan bakılıyor.
Igg yüksek çıktı yani bağışıklığım varmış ama enfeksiyon doktoru birkaç günlük rapor yazdı,tedbiren okula gitmedim.
Nadir de olsa tekrar geçirme ihtimaline karşın okula gitme, dedi.
En iyi kararı doktorunuz verecektir😊