bohemianmom Selam herkese Ankara’da gittiğiniz memnun kaldığınız bir çocuk hastalıkları doktoru var mı kızlar? Memorial’da Dilan Altıntaş Ural’a gitmek istiyorum aslında ama sizin önereceğiniz doktorlar varsa sevinirim. Özel hastane arıyorum. Teşekkürler. ❤️
bohemianmom 2022bebeki Hiç bulamadım Lösante’de istediğim doktor da onkolojiye bakıyor. Açıkçası biraz da takıntılıyım maalesef. Benim sürekli ulaşabileceğim bir doktora ihtiyacım var. 😬
2022bebeki bohemianmom Lösante de dilay hoca ve felat Hocaya gittik biz. Siz kime istiodunuz?🤗 Engin Yurdakul var şu an aklimda klinigi var ama siz hastane doktoru istiosunz sanirim
bohemianmom 2022bebeki Ben daha çok hastane doktoru istiyorum evet Dilay hanım heralde şuan yok ben Haldun hocayı istemiştim ama o da maalesef :( Şuan için sanırım en iyi seçenek Dilan hanım Memorial’da. Felat bey ile Haldun bey arasındaydım ama en çok Haldun hoca içime sinmişti.
2022bebeki bohemianmom Tecrübe etmemiştim açıkçası Haldun bey i yorum yapamam. Dilay Hanım i donanımlı buluyorum açıkçası. Felat bey de samimi. İnşallah gönlünüzce olur 🤗