Merhabalar, bugün 37 haftalık oldum dün doktor kontrolde çatı muayenesi de yapmak istedi (ilk defa gittiğim bi doktor il değişikliği yapmıştım yakın zamanda ) Arada düzensiz sancılarım da olunca.. Muayene sonrasında hafif lekelenmeler oluyor dünden bu yana, öncesinde böyle bi durum yaşamıyordum, gün boyu da baya ağrım olmuştu karın çevremde muayene sonrası. Bunlar normal mi acaba ? İlk gebeliğim tedirgin ediyor lekeler.