Merhabalar çok stresli ve gerginim günlerdir ülkenin yaşadığı depremden ve doğumu düşünmekten vs. uyuyamıyorum hemde hiç. Uyuyamadıkça da stresim iyice artıyo ne yapacağım bilmiyorum 😢Papatya çayı tüketen var mı aranızda ? Gebelikte güvenli mi ? belki biraz rahatlatır beni