cileklipastasever kizlar merhaba baslarda folic kullaniyordum onu biraktim artik.demir hapi yada vitamin herhangi takviyeler kacinci haftada veriliyor acaba.doktorumla hic konusu olmadida.(13+4 gebelik haftam)
Eceecim cileklipastasever folik asit bittiğinde omega hapıyla devam etmiştim. İsmi regenesis max. 16. Haftadan sonra da demir ilacı takviyesi verdi doktorum. Belki sonraki muayenenizde başlatacaktır dr 🌸
Mervenur_19 cileklipastasever merhaba canım benim doktorum folik asiti bıraktığım zaman başlatmıştı demir ilacı ve vitamin takviyesine.
arirangg cileklipastasever Benim doktorum 12. Haftadan folik asiti bıraktırıp demir hapı ve balık yağına başlattı
cileklipastasever mucizeeem_ arirangg ecem0509 Eceecim kizlar cok tesekkur ederim.ortak verilen balik hapi olmus hangi marka iciyorsunuz acaba.mg olarak kaclik.elimde balik hapi var ama yine doktoruma mesaj atarak icerim.
Zeynepozcan cileklipastasever sat’a göre 10+3 usg göre 11 haftalığız, dün doktor folik asiti bıraktırdı decavit ve gynoferro’ya başlattı fakat bunları hiçbir tahlil yapmadan yazdı ilk defa gittiğim bi doktordu kendisi bilemiyorum
Esescimm Zeynepozcan Bana da verdi canım ben ne kadar kullanacağımı sorduğumda doğum yapana kadar hatta doğumdan sonra da devam edebileceğimi söyledi. Hiçbir zararı olmaz faydası olur dedi. Her ay da kan tahlili yapılıyor sonuçlarım normal ama devam etmek faydalıymış
Zeynepozcan Esescimm ben maalesef yutamıyorum ya decavit çok büyük gibi geliyor gynoferro da kokusu rahatsız ediyor resmen ağlayarak içicem artık
femme cileklipastasever folıc asıdı bırakınca doktorum decavit, devit-3 , marincap ve gyno ferro sanol verdi . sadece maynezyum yok onu da bir sonrakı gidişimde yazar herhalde
mucizeeem_ Haftaya kadar Decavit kullandım sonra demir hapı balık hapı ve vitaminlere geçti doktorum şuan 16+2 yim hala onlara devam ediyorum