Ben çok hareket ettiğim zamanlar hissedemiyorum ama ben yatarken stabil haldeyken hareket ediyorlar
Bence siz de biraz dinlenin belki önünüzden hissetmiyorsunuzdur. Bir de daha erken haftalar çok sert hareketler olmuyor arada hissedemeyebilirsiniz korkmayın