ltfkdr Bugün regl günüm ama dayanamayıp 3 gündür sabah mide bulantısı yaşayınca test yaptım ilk 5 dk da birşey çıkmadı testi çöpe attım. Yarım saat sonra tekrar baktığımda ikinci çizgi vardı, sizce doğruluk payı nedir? Resmi yükleyeceğim
Papiiii ltfkdr yükle sonra diyelim.Ama ilk 10 dakika sonrasını doktorlar onemsemiyor.Onemli olan ilk 5-10 dakikada çıkması canım tekrae yarin sabah idrariyla yaparsin hemen gozukurse silikde olsa herhalde hamilesindir sonradan cikani doktorlar onemsemeyin diyor.Sen foto at bakalim
Edktss ltfkdr benimde böyle silikti adetim sadece 3 gün gecikmişti daha sonradan kan verdim kanda kesin çıkıyor mutlaka kan verin 😊😊
mommyinthefuture ltfkdr https://mutluresim.com fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Meloo14- ltfkdr bende böyle öğrenmiştim silikti 3 haftalikti öğrendiğim de sizin de var bence kan verin hemen🌸
mommyinthefuture ltfkdr İlk 10 dakikada çıkmışsa vardır. Gerçi ben çok kez test yaptım. Olmadığında hiç birşey çıkmıyor beklese de. Belirtileriniz de varmış. Yüksek ihtimalle gebesiniz inşallah.Kan verin.
ltfkdr Meloo14- inşaallah vardır, 9 ay önce 10 haftalık kürtaj oldum, 7 aydır da bebek istiyorum Sadece yarım saat kadar geçti inşaallah kuruma çizgisi değildir
ltfkdr Öğleden sonra özele kan vermeye gideceğim sağlık ocağını bekleyemeyeceğim. İnşaallah vardır. Teşekkür ederim herkese
ltfkdr Kan verdim negatif, testlere pek güvenmemek gerekiyor sanırım. Her ay umutlanmaktan da bıktım😔