Anonim01 Kızlar 29 haftalık hamileyim ayaklarım ve ellerim şişti illa doğumdan sonra mı geçecek. Şimdiden geçmez mi ?
pembiktavsan Anonim01 bende de var 34. Haftaya gireceğim ödem gittikçe artıyor gibi 🥲 sabahları ellerimde oluyor akşamları da ayak bileklerim ve ayaklarımda oluyor. Ayak numaram 2 numara büyüdü neredeyse 🥲 muhtemelen doğurana kadar geçmiyor bu ödem
Snstr Benimde 29 hafta ve bende sabahları özellikle hissediyorum, ama boyutu normal mi şişmenin merak ediyorum. Sizin nasıl
pembiktavsan Snstr eğer yüksek tansiyon ve yüzde ödem olmuyorsa sıkıntı olmuyor bildiğim kadarıyla. Diğer türlü gebelik zehirlenmesi belirtisi olabiliyormuş