Tttgg 38+4 su azlığı yüzünden doğuma alınıyorum bol bol dua edin lütfen kızlarr rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah sağlıkla🙏🏻
Nazlicangrhn-3009 Tttgg bebeğini sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah kuş gibi girip çıkarsın inşallah 🙏🏼😍
Gulnur Tttgg cnm merak etme bişi olmaz ben oğlumu 38+3 te doğurdum gayet iyi geçti normal zamanın rahat doğumlar🌼
Skrn1 Tttgg Maşallah hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde büyüsün bahtı kaderi güzel olsun yavrunun 🙏🏻 suyunuz ne zaman azalmaya başladı acaba
Azeri In sa ALLAH sa salim Doum olur,Kucana alirsan bebiwni,doum olandan sora bura yaz merak ediyorum Nasil kecdi
Arobselmar Sağ Salim kucağınıza alıp evinize gidin inşallah çok mübarek bir günde doğumunuz oluyor ne güzel hem cuma hem kandil ☺️
Tttgg Skrn1 2 hafta önceden azalmaya başlamıştı havuç yedim dinlendim düzeldi ama sonra tekrar azalmiş acil doğum oldu🤒
Skrn1 Tttgg maşşallah haftanız kurtarmış en azından 🙏🏻 benimde aynı sorunum var ben daha 35+3 haftadayım sen lohusa oldun bu kandil gecesi hürmetine dua eder misin bebeğim ve benim için doğsa da küveze girmesin sağlıkla doğsun doğup eli boş dönmek çok zor olur 😔
Tttgg Skrn1 aminn inşallah sağlıkla gönlüne göre doğum yaparsın kuzum hiç sıkma canını kucağına alınca her şey bitiyor🌸