Mustafayigitvebeytugannesi Sedaa5561 kafa yapısı erkek gibi geldi ama kemik yapısından da kıza benziyor kararsız kaldım 🤔😊
Kubrafevzioglu Mustafayigitvebeytugannesi Doktor %80 erkek dedi ama bilemedik bizde 😂 sizde bir bakarmısınız
Tinkipinki Aturkk bence gidin çünkü 11 ile 14 arası 2li tarama testi yapılıyor cinsiyeti bekliyim derken onu kaçırmayın
Tinkipinki Mustafayigitvebeytugannesi banada söyleyebilirmisinnn 😍 https://www.hizliresim.com/i6etcg6
Tinkipinki Gldekpnci hızlıresim yazın google orası sizi yönlendiricek yükledikten sonra dünya resmi var orda ona basımcada linki kopyalabiliyorsunuz buraya yazı yazar gibi yapıstın onu
Rabissssscee Aturkk bugün 12 haftalık olduk hastaneden şimdi geldim net değilse söylemeyin dedim net gibi bişey söylicem ama daha eşya falan almıyosun dedi erkek dedi 3 hafta sonra tekrar gideceğim o zaman netleşir nasipse ❤️😇🤲🏻
Minis122 Aturkk ben dun 15+2 de net ogrendim 11+5 haftalikken tahminde bulunmustu bir doktorum dun sukur net ogrendik minigimi
arzumucahit69 @Mustafayigitvebeytugannesi Merhaba banada tahmin edermisin 2 foto arasinda 1 hafta var 😍 https://mutluresim.com/image/f23b663d-b4da-4527-a311-c514d1709910.GV8F2 https://mutluresim.com/image/cdd4c97b-a3e7-4453-9031-59bf9875ddde.fQbmC
arzumucahit69 12+2 de gittigimde kucuk birsey diyemem demisti yurt disinda erken soylemiyorlar bilselerde meraktan catlicam 🤭🤭
Mustafayigitvebeytugannesi NilayZtrk kız canım 😊 bu ara kime baksam çoğu kız geçenlerde erkekti sanırım erkek yılı gecti keşke bende şimdi hamile kalaydim da ucuncu oğluş yerine kızı bekliyo olaydım 😂😂