Mustafayigitvebeytugannesi Aturkk ilk oğlum 7 haftalıkken, ikinci oğlum 11 haftalıkken, üçüncü oğluş da sürpriz bir şekilde sakladı sakladı kız diye heveslenmistim ki 19 haftalıkken açtı pipisini ortaya 😅😅
Tgcmrt48 Aturkk oğlumu 8 haftalıkken kemik gelişimi iri diye erkek demişti doktorum öyle oldu, şimdi hamileyim 12 haftalıkken kız dedi 🌸
3babymom Aturkk ilk oğlumu 12 haftalıkken ikinci oğlumu 13 haftalıkken kızımı da 11 haftada ogrenmistim
Tkzbuse Mustafayigitvebeytugannesi ya canım benimki de hala saklıyor arkası dönük sürekli beni hatırladın mi yotum yapmıştım erkek demiştin bana da :)
Mustafayigitvebeytugannesi Aturkk doktorum uzmandi sanırım gelişimden dolayı söyledi hemen şok olmuştuk bizde 😊
Aturkk Mustafayigitvebeytugannesi Masallah ya bende 11 haftalıgım acaba söylermi diye teredütlüyüm cok merak ediyorum😍
Mustafayigitvebeytugannesi Aturkk erkekse belli oluyor ama kizlar biraz daha saklıyor bir de kemik yapısından flan doktorlar biliyor ama erken diye söylemek istemiyor resim varsa soyleyebilirim canım 😊
Aturkk Mustafayigitvebeytugannesi ben en son 7 haftalıkken gittim simdi 11 haftalıgım daha gitmedim gitmisken cinsiyetini öğreneyim dedim😀
Kubrafevzioglu Mustafayigitvebeytugannesi Doktor %80 erkek dedi ama bilemedik bizde 😂 sizde bir bakarmısınız
Tinkipinki Aturkk bence gidin çünkü 11 ile 14 arası 2li tarama testi yapılıyor cinsiyeti bekliyim derken onu kaçırmayın
Mustafayigitvebeytugannesi Aturkk erkeğe benziyor ama daha çok küçük cinsiyetten anlıyorum da 10 11 hafta üzeri 😊
Ilaydaerd Bana da bakar mısınız https://mutluresim.com/image/9ce4b428-e31a-426d-8786-ade9e226ff35.8AKYj Lale30
Aturkk Mustafayigitvebeytugannesi doktora gidiyim öğrenemezsem yeni ultrason fotosunu atarım canım yine bakarsın😍