gamzedenizz tansiyonunuz yüksek haftanıza göre aşırı hatta.
14 den sonrası gebeler için tehlikeli.
Yazdığınız tansiyon gebe olmayan için de tehlike.
Tuz kesinlikle kullanmayın su çok için ve bence doktora görünün ilgilenmiyorsa başka doktora dahiliyeye gidin ilaçla düşürürler