Hira22mehdi 12+1 ben iyim gecen hafta cok fazla belim agrıyordu zaten ilk haftalardan beri cok fazla bel agrım var ama şimdi bir kacgundur iyim mide bulantım yok kusma hic olmadı haftaya kontroldeyiz ikili tarama testi icin inşallah herşey iyi gider saglıkla kucamıza alırız bebişlerimizi