Çok abartılıyor hiçbişey yok çatı muayenesinde doktor 2 parmagıyla alttan muayene ediyor rahat olursanız kasmazsanız acı olmaz sadece biraz derine ittiriyor parmagını ki çatı müsaitliği nedir bunu anlamak için 2 dk lık bişey sonrasında eve geldiğiniz de ufak kanama leke görüle bilir buda normaldir