Selam kızlar nasılsınız 2 trimestere giriyoruz cok heycanlıyım haftaya ikili tarama testim var hem heycanlıyım hemde korkuyorum bel agrım yok bir kacgundur inşallah artık armaz eskisi gibi gobuşler ne durumda ben anayamıyorum sanki cok az belirgin gibi