THale Benim eşimin ismi Taha , ve o kadar seviyorum ki ismini . Kendi ahlakına da güzel sirayet etmiş . Talha olarak okuyunca fikir olur diye paylaşmak istedim
Deletedmom_69 Kerem ismini bende çok istiyordum ama şuan o kadar çok kişi görüyorum ki koyacak olan o yüzden Talha diyorum 🙂
OEM Taha olsa peki ben babalarının isminin çocuklarına verilmesini çok severim fikir olarak isterseniz tabi sanıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin Allah’ım🤲🤲🤲