kalbiminpariltisi Kızlar her gece 12 de Oksapar iğne vuruluyorum dün gece unuttum, mthfr 677t heterozigot. İki düşüğüm var ne yapmam lazım
Sibel_72 kalbiminpariltisi korkulacak bir şey yok zaten kan sulandırıcı 24 saat etkisi var tekrar iki tane vurmana gerek yok bugün gece 12’de vurursun ama ama için rahat değilse sağlık ocağına git doktora danışabilirsiniz
Beyza038 kalbiminpariltisi birşey olmaz canım ben deprem olduğu zaman evden çıkarken unutmusum almayı 4 5 gün kullanamadım bisey olmadi şükür.
17papatya kalbiminpariltisi 1 günden bisey olmaz diye düşünüyorum canım yeni gebelik mi acaba benim d3 4 düşüğüm var MTHFR C677T heterozigot bend3 de var
kalbiminpariltisi Sibel_72 inşallah bir şey olmaz zaten yine bu akşam 12 de vurucam dün vurmamış oluyorum bir şey olmaz inşallah
kalbiminpariltisi Beyza038 geçmiş olsun öncelikle Allah sağ salim kavuştursun inşallah hepimizi bebeklerimize 🤲
kalbiminpariltisi 17papatya geçmiş olsun çok iğne kullanmış mıydınız gebeliklerinizde, şuan 22. Haftadayım elhamdülillah
Yagmurgvn Oksapar bende kullanıyorum 4000 anti bende her gün öğlen 12-13 arası vuruyorum ama bir defa vurmasan birşey olmaz etkisi devam ediyordur zaten korkma canım
kalbiminpariltisi Yagmurgvn inşallah 🙏 biraz tereddüt ettim ama içim rahat allahın izniyle bir şey olmaz hepimiz sağlıkla doğuralım inşallah 🤲
Mihrimah18 kalbiminpariltisi kaçlık kullanıyorsn canım senle daha once konusmustk, mfthr gen hetoydu, bende yeni gebeyim ama henüz iğneye baslamadı doktor😔 daha 6+2 deym gecen hafta kese görünmedi. Ancak korkuyorum, iğne yanjnda b12 folat vs kullanıyormsn?
kalbiminpariltisi Mihrimah18 4000 lik kullanıyorum folik asiti 12 haftaya kadar kullandım inşallah sağlıkla kucağımıza alırız