Merhabalar
2 yıl içinde 3 kayıp yaşadım bir kürtaj 2 si kendi düştü pıhtılaşma var dedi doktorum ilaç kullanmaya başladım Eylül ayından itibaren Kasım ayında gebe kalamazsam çatlatma iğnesi yapacaktı ama iş yoğunluğundan dolayı gidemedim her neyse şimdi hamileyim çok şükür herşey yolunda 5+4 haftalığız 1 hafta sonra kalp atışını duyabilecemizi söyledi doktor bi sorun yok oskapar yapıyoruz progesteron kullanıyorum ama tek sorun psikolojik her lavoboya gidişimde bi leke görür müyüm korkusu bişey mi olacak endişesi sanırım güzel şeyler duymaya ihtiyacım var kendimi dinlememek için uğraşlar arıyorum sürekli teşekkür ederim hepinize 🥰🥰