Muhammedamine elekarven_94 ben 4 gün önce yapmıştım kan testini 22 çıkmıştı . Darısı başına İnşallah çıkar . Ama geç döllenmede olabilir o zaman adetin geçince tekrarlarsın
Muhammedamine elekarven_94 ben idrar testi hiç yapmadım bu gebeliğimde direk gidip kan verdim canım adetim 5 gün gecikince doktora gittim 5 haftalıktı . Sen bi kan ver İnşallah çıkar 🤗
elekarven_94 Muhammedamine benim şuan 3 haftalık hesabıma gore bi değişim fark ediyomuydun kendinde benim daha ilk bisey blmiyom 😊
Muhammedamine elekarven_94 yok benim kusma dışında hiçbir belirtim olmadı oda 9-10 hafta civarında başlıyordu 30+5 haftalık hamileyim hala ara ara bulantım oluyor . Tam da hatırlamıyorum gerçi ama adet sancısı gbi bi ağrıda oluyordu heralde