Tek yumurta ikizlerimiz olacak inşallah. Sezeryan diye kestirip atılmasını istemiyorum, mümkün mertebe normal doğum istiyorum. Kepez Devlet bebek ve anne dostu hastane seçilmiş. Orada doğum yapan var mı? Araştırmada annem çalışıyor, orada olursam her şeyle ilgilenebilir. Hastanelere dair tecrübesi olan ve doktor önerisi olan paylaşabilirse çok sevinirim.