nursomyurek Merhabalar hanımlar dün de post açmıştım biraz konu dışı ama arnavutköye taşınmak istiyoruz arnavutköy merkez ya da merkeze yakın mahalleler güzel ferah yerler nereler? Oturan varsa bilgi verebilir mi
Kayaozge nursomyurek Ben Arnavutköy hadımköy de oturuyorum oturduğum sitede boş daireler var isterseniz önerebilirim yani
Deletedmom_110 nursomyurek Canım merkezi tavsiye ederim kırsal kesimlere göre merkez her anlamda daha güzel yıllardır oradaydım evlenince çiftliğe geldim anem şu an hâlâ orda🤍
EdaZehra nursomyurek merhaba annemler Arnavutköy merkezdeki Kiptaşta oturuyorlar. Güzel bir site. Güvenlikli bahçeli ve bence en önemlisi merkeze yakın. Otobüslerle ulaşımı da kolay. Ek olarak metro da geliyor bu sitenin yakınına. Yürüme 10dk mesafesi olacak. Bu siteye de bakabilirsiniz
Babyykmz Kayaozge kiptas evleride acaba toki evleri gibi saglam mı bir bilginiz var mı? Birde kac katlı ?
nursomyurek Deletedmom_110 bende merkezi tercih ediyorum ama ferah böyle önü açık bi yer istiyorum bakalım hayırlısı insallah 😊
Kayaozge Babyykmz Oturduğum site 10 katlı evi almadan önce eşim çok araştırdı C30 betonu ile yapılmış yani umarım sağlamdır 🙏🏻
Babyykmz Kayaozge bizde evi satip tokiden satan olursa alsak dedikte kiptasi gorunce acaba orasida saglam midir diye merak ettim.
Babyykmz Kayaozge insallah saglamdır. esenyurtta oturuyoruz 4 katlı binamız en ust kattayiz sıfır olarak aldık fakat 1 yillik binalar bile yıkılinca korktuk. 2000den sonra yapilan binalarada gelip bakmiyorlar iyice psikolojimiz bozuldu acikcasi
Kayaozge Babyykmz Esenyurtta ki evler çok güven vermiyor evet bizim de akrabamız oturuyor orada ama binalar çok sağlam değil gibi bir de bi çok bina bitişik yan yana umarım güvenilir beş ev bulursunuz ama dediğim gibi bizim sitede uygun fiyata evler var araştırın isterseniz
Babyykmz Kayaozge 2 gun once sahibindene bakarken satilik kiptas evler gordum arastiriyorum halen. Gidebilcegimiz bir koyumuz yazligimiz hic bir yerimiz yok ne yazik ki. Memleketimiz olsa hic dusunmeden gidecegiz ama yok.
Kayaozge Babyykmz Evet bu devir de en mantıklı yer artık köy memleket yerleri bizim de evimiz yok oralarda olsa hemen gideriz. Çünkü şimdi ki binalar siteler olsun hiç güvenilir değil Allahım hepimizi korusun inşallah
Hamiss_ nursomyurek ya bizde sırf deprem korkusundan bide eşimin işi sebebiyle oraya taşınmak istiyoruz ama herkes o kadar kötüledi ki Arnavutköyü ne yapıcaz bilemedik :(