Hepsini ütüledim kaldırdım doğum için memlekete geldim maalesef resimleri yok elbise almıştım birkaç tane bir tane tulum almıştım kalın , yine hastane çıkışı almıştım 40 TL ye 5 li onu da çantama kaldırdım 🙈 37. Haftadayim her an gelebilir diye her şey hazır ve nazır bekliyor ama şüpheniz olmasın nasıl görünüyor ise birebir geliyor. Paketlenmesi de ayrı güzeldi tek tek necix bebe paketleriyle paketlemişlerdi