Reyhan_Kcbz37 Hanımlar bebeğim bugün 33 günlük oldu uyurken hırıltı şekilde soluk alıp veriyo sezeryan oldum şu yutmuştu ondan mi hala çözemedim konu hakkında bilgisi olan yazabilir mi
SebnemRasit Reyhan_Kcbz37 bebeğin solunumu gelişmemiş oluyor o yüzden oluyormuş bizimki de öyleydi yeni yeni düzeldi iki aylık olduk bizde sezaryen doğumuz. Ama doktor bana ciğerleri temiz demişti ona bakmıştı siz gösterin yinede