Busra77- 11+4 günlük hamileyim ikiz sürekli yatarsam lekelenmem olmuyor ama kalkarsam merdiven inip cıkarsam lekelenmem oluyor doktor rahimde kanama alanları var ama az dedi bebekler iyi böyle durum yaşayıp sağlıklıca kucagına alan varmı 😥
Sinem0135 Busra77- benimde vardı ben kaybettim bebeğimi ama arkadaşımın vardı onun çok şükür kucağında bebeği… Stres yapma .. Rabbim bu mübarek günün hattına bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
myangelson Busra77- sağlıkla kucağına almak nasip olsun çok var böyle kanama lekelenme yaşayıp sağlıklı kucağına alan ama senin dinlenmen gerekiyor zaten doktorun uyarmıştır bu konuda canım doktorunu dinle Allah’ın izniyle birşey olmaz 🤲🏻🌸
sutlaacc Busra77- canım kahverengi lekeden korkma dedi doktorum. Ki ben 12. Haftamda kanama yaşadım bildiğin kırmızı 14 te de kahve lekelenme 10 gün sürdü ama sorun olmadı şuan 27 haftalığız
OEM Busra77- geçmiş olsun öncelikle sağlıkla sihhele kucaniza alın bebeklerinizi kahve akinti bende de var 6+3 günlük gebeyim.Doktor kahve akıntıdan korkma dedi.Kanama da olmisu 5-6 gün önce WC harici yat kalkma dedi sen de dinlen🤲
Busra77- Sinem0135 kusura bakmayın cok gecmiş olsun rabbim bir daha yaşatmasın kaçıncı haftada kaybettiniz
Arobselmar Benim de ikiz. 10 haftalıkken yoğun kırmızı kanama ardına 2 hafta kahverengi lekelenme oldu. Şimdi 31 haftalığım:) içinizi rahat tutun ama ilk 3 ay dikkat etmeye çalışın biraz yatın dinlenin bana progestan vermişlerdi
Paramedik16 Busra77- canım benim 5.haftadan 12.haftaya kadar hem lekelenmem hemde adet gibi kanamam oldu benim de rahimde kanama alanlarım mevcuttu ikiz gebelikte çoğunlukla oluyor bu durum bende o süre zarfında tuvalet ve yemek harici hiç kalkmadım kanamam geçtiğindede yemek ve çamaşır dışında hiç iş yapmadım çok şükür bebeklerim 45 günlük oldu bile 🙏🏻
Busra77- Paramedik16 5 gün olmuyorsa 2 gün oluyor artık kafayı yiycem doktora gidiyorum iyi gözüküyor valla canım sıkılıyor tüp bebek le oldu cok korkuyorum