Öncelikle hayırlı günler hayırlı cumalar hanımlar. 24 yaşındayım. İkinci gebeliğim. İkili tarama testimin riskli çıkması üzerine bu işleminde kesin sonuç verdiğini bildiğimiz için buna karar verdik. Bugün 15 30 da randevum. Tek korkum canımın acisindan ziyade bebeğime birşey olur mu buna sebep bu işlem olur mu diye çok korkuyorum. Bi yandan da öyle birşey varsa da gebeliğimi ona göre yaşamak ve kendimi doğuma hazır hissetmek istedim. Yoksa da kafamdaki soru işareti kalksın rahat bi gebelik geçirmek istiyorum. Beni rahatlatabilecek bu işlemi yaptırmış sonrasından bi sıkıntı yaşamamis veya ki yaşayan kişiler var mı?