Sinem0135 _Nur_1_ üniversite hastanesine gidecem kuzum . Araştırma hastaneleri de yapıyor ama ellerinde suanda kit kalmadığı için yapmadılar . Ama özel de yaptıracak durumun. Varsa yaptırabilirsin illa 2 düşük olmasına gerekmiyor özel de
_Nur_1_ M-n-kk-lp doktor banada teste gerek yok deyince sordum tedbir amaçlı corapsin kullansam diye ama onada yok gerek yok dedi Tabi Allah ne derse o olur ama tedbir almak istiyorum körü körüne gitmek korkutuyor
Allahkahretmesin1 _Nur_1_ ben şehir Hastanesi’nde yaptırdım genetik testi ama ilk kayıpta yapmıyorlar gittiğinizde 2-3 defa düşük yaptım demeniz gerekiyor ben 2. De yaptırmıştım
_Nur_1_ Sinem0135 ankarada birkaç yeri aradım baya pahalıymış, bi ünivetsite hastanesine gidip şansımı deneyim