Busranayman Merhaba kızlar.kandiliniz mübarek olsun.hepimizin hamileliği çok guzel geçsin inşallah. Omega ve multivitamin için önerisi olan var mı?
Hulya2626 Busranayman ocean mummy kullanıyorum hem fiyatı uygun hem rahatsızlık vermiyor. Dr. Önerdi zaten.
bendiyebiriii Busranayman ben elenatal 2 kullanıyorum 5. Haftamdan beri. Omega 3 olarak krilom kullanıyorum. D vitamini, bel ağrılarım için de magnezyum kullanıyorum.
2bebegim Hayirli Kandiller, her dr farkli oneriyor. Tahlil sonuclarina gore. Ben gynoferon ve magnorm kullaniyorum birde d vitamni.
hulyaakgn34- 2bebegim gynoferon demir ilaçı diğeri magnezyum omega3 başlamadımı sizde canım gebelikte çok önemli