Kivininannesi Kızlar bebeğim yaz bebeği olacak Mayıs da doğacak inşallah, kabin boy bebek arabası önerisi olan var mı ? Puset gerekli mi sizce
annesininkelegi Kivininannesi hamilton x1 kullandım maxicosi puset ile cok memnunum. İlk 7-9 ay pusetle kullanımı gerekiyor. Sonra sadece bebek arabsı kullanılıyor. Kabin boy bastonlarda yenidoğanlar yatamaz
mistocookie annesininkelegi katılıyorum. ilk zamanlar oto koltuğu gerekli. ben prego solo aldım. kabin boy ve oto koltuğu da içinde.