Ben amasyada yaşıyorum ama doğumumu annemlerin yanında ankarada düşünüyorum.Düşündüğüm doktor ve hastanede var şuan 32 haftalığım 36-37 hafta arası ankaraya gidicem doğum için.Ama sizce hastaneden paketmi almak mantıklı yoksa sadece doğum ücreti ödemekmi?
Paket almanın tek avantajı,zam gelirse doğuma kadar diye onu sabitlemek için alabilirim birde son kontrollerin ücreti paketin içinde olmuş olur
Dezavantajı ise,burda kendi ilimde aniden doğum olursa ankaradaki hastane bana muhtemelen ödediğim paket fiyatını geri iade etmez gerçi taksitle ödeniyor ama bilmiyorum genelde hiçbir hastane ödemiyor.
Sizce paket almakmı mantıklı yoksa doğum ücretimi bu arada arasında çok fiyat farkı yok 2 bin tl oynuyor