Arcin Bellisima21 36 hafta dayken 3200 simdi ne kadar onu bilmiyom benim kiz cabuk aliyormus kiloyu haftaya persembe kadin doktorunda randevum var. 28.şubatta hastaneye yatcam nasip ise kizimi kucagima alacagim. Cok heycan var icimde. Iki erkekten sonra bir kiz.
Etkinmhmt Bellisima21 muz iyi geliyor kaşar peyniri badem ceviz falan yiyin bunlar en iyi kilo yapanlar bebeğe zaten son haftalar alıyorlar kilo 😊
Medinedogru03 Bellisima21 bol süt bence , süt yüzünden bebegim 38 haftamdafa 3.700 olmuş 31 haftamdada 1.800 düm haftata 280 gram almış birde muz yedim en çok ikisini tüketim muz ve süt 7 haftata nerdeyse 2 kilo almış fazla yani doktor da dedi çok fazla aldı diye
iremsenpli11 Bellisima21 decavit kullanmıyorsanız eğer yani vitamininizi mutlaka kullanın çok etkili 😊