Kızlar, özel hastanede doğum yapacaklara sorum vaaar.
Doğum yaptıktan sonra hastaneden detaylı fatura isteyip (genelde istemeden vermiyorlarmiş) doğum belgesi ile birlikte SGK ya gidip doğumda fazla alınan ücreti tarafıma iletilmesini istiyorum diyip, senden alınan fazla ücreti geri veriyorlar diye duydum. Yapan var mı bunu paylaşabilir misiniz? Doğuma az kaldı çünkü 🐣✨