Kızlar utanarak da olsa sormam gerek.. ki zaten hamileliğimizde böyle oluşmuyor mu sanki 🙄eşimle birbirimizi çok özlemiştik , birliktelik yaşadık çok dikkatliydik yani sert hareketlerle oluşmadı tabiki 🙈 ne eşimi ne kendimin isteğini geri çevirmek istemedim , sıkıntı olurmu. 7. Haftamdayım .