Merhabalar bebegim tüp bebek düşük riskim vardı kanama alanim tam azalmisken geçen cuma şiddetli sancı ile hastaneye kaldirildim 3 gün ne olduğunu bulamadılar pazartesi 8 buçuk mm apandist olduğu anlaşıldı acil ameliyata aldılar benle bebeğimi yoksa doktor seni kaybedebiliriz dedi. Sonrasında gaz sancısı ile iki gün hastanede kaldım Çarşamba eve çıktım ama Çarşamba gecesi karın ağrısı apandist yeri ağrısı şikayetim başladı sabahida sarı yeşil kusma ve ciddi miğde bulantılarim . Akşama kadar zor dayandım dün gece yine hastaneye yatırıldım ağrılıyim apandist yerimden şuan … E hamile olduğum için sadece aksef ve su serum bide parol kullanıyorum enfeksiyondan korkuyorum bunu yaşayan varmı ? Bugün kandil beni duaniza alın nolur hepimiz şifa bulalım kandiliniz mübarek olsun…