Hep paylaşmak istemiştim bende başlıyorum o zaman🥰
Evde sabaha karşı başlayan bel ağrılarımla uyandım doğum sancısı olduğunu tahmin etmemiştim.. Günü evde geçirdim evi toparlama vs saat 17:00 oldu sonrasında ılık duş alıp içimiz rahat olsun diye hastaneye doğru çıktık. Muayne sonrası 2cm açıklık var dendi biraz takip edelim yatışa sonra karar veririz denildi neyse nst bağlı kaldım uzun süre açılmam ilerleyince yatış yaptık doğumhane gözlem odasında sürekli nst bağlı kaldım. Nst kasılmalarım çıkıyordu ama doktor bu gece doğum olmayabilir dedi saat 22:00 civarı daha sonra nst devam edildi açılmam 4cm oldu bu arada 2 saatte bir alttan muayne edilyordu onunda etkisimi var bilmiyorum saat 23:00 civarı nişanım ve suyum ard arda geldi sancılarım gece1 gibi arttı ve 2 gibi çatala çıktım açılmam yine ilerlemiş 7olmuştu ve saat 3civarı tam açılma ile doğum başlasdı ortalama yarım saat sancı bebeğin gelmesi vs sürmüştür 3 4 ıkınmamda bebeğim geldi tabi son ıkınmada zorlandımm ama çok şükür atlattık az bi dikişim ile bu serüveni bitirdik şimdi ilk günümüz oldu bile 🥰 Rabbim isteyen herkese tattırsın bu güzel duyguyu