Merhaba arkadaşlarım ben 12+2oldum Allahın izniyle dünden beri kasık ve bel ağrım var adet olucak gibi çok şükr kanamam vs yok akıntı hep vardı fitil kullandm gecenlerde kaşınma da oldgu içn ama şuan kaşıntı yok ara ara akıntım devam ediyor normalmi acabaa?? Herşeyden de evham etmek istemiyorum