Kızlar 22 haftaligiz 19 haftalıkken doktor kalbinde bide bağırsakda parlaklık var dedi en önemlisi omurilik de damar daralması var dendi 3 hafta sonra kontrole gel dedi sabah hastaneye Allah nasip ederse Miraç kandilinin suyu hürmetine bize dua edermisiniz güzel sonuclarla evime döneyim 🥹😔🤲