Gulsahakdag arkadaşım aralıkta doğum yaptı. Nuran hanım takipliyim. Riskli geçiyor gebeliğim. Yatış ve müşhadede kaldım. Mustafa beye acilen girdim bir kaç kez ve biraz boş konuşuyor açıkçası 🤷 beni bir kaç kez ağlattı 😅 Nuran hanım mükkemel ötesi bir doktor. Gece 4 te yazsam bile cevap verir. Filiz hanımı da öneriyorlar ama Nuran hanım der tek geçerim yani. Bir çok doktora gittim ve gerçekten ilgili bir doktor. Ben sormadan herşeyimi anlatır, nazımı çeker. 10 günlük kontrol sürecinde giderim bazen niye geldin demez 😂 bazı doktorlarda yaşadım bunu. Ben Nuran hanımın katındaki (3.kat) hemşireleri çok seviyorum. Çok tatlılar sohbet ederler. İlgi alaka üst düzeyde. 5. Katta da kalmıştım bir kere o kattaki hemşirelerde çok iyiydi. Diğer katlarda kalamadım. 3.katta bir çok defa kaldım. Doğum yapan arkadaşım ebeleri çok beğendiğini söylemişti. Bende 1 kere doğumhanede oda boşalmasını beklemiştim. Tansiyonum düştü diye oraya almışlardı 😂çok tatlı gerçekten ebeler. Sohbet muhabbet dorukta yani. Vay anasını her yerinde kalmışım şuan fark ettim 😂😂 arkadaşım sezeryan yapmıştı ıphone 14 pro mu pro max le mi ne özellikle doktor kendi çekiyor fotoğrafınızı anısı olsun diye. Size yolluyor sonra 🥰 merak ettiğiniz her şeyi cevaplayabilirim😂😂 müdavimiyim hastanenin 🤦🤦🤦