Dost12 normal doğumsa sadece eş, çünkü doğum mahrem bir şeydir. kedi bile yalnız bir köşeye çekilip doğurur.. sezaryen ise haber verilebilir ailelere çünkü ameliyatlı oluyoruz destek gerekebilir bazı erkekler bu konuda yetersiz kalabiliyor anne olması daha iyi olabilir