Mysmrt Sevl 38+0 ım 17. Haftada hissetmeye başladığımdan beri çok hareketli bu ara şiddetlendi tekmeleri gerçekten canımı yakıyor. Doktora sordum hareketli olması iyi bi şey hareket etmezse sorun var demektir dedi
Lazz61 Sevl ben de 32 oldum hep hareketliydi ama büyüdükçe şiddeti artıyor resmen. Ben de böyle bir post açacaktım yahu başka kuduruk minnoşlar var mı diye 🙈 hayır yani şimdi böyleler de çıkınca uslu falan olsunlar bariiii 🤲 hiç mi durmaz yahu uykumdan zıplatıyo bazen
BurcuBlhr Lazz61 29 haftalık oldu benimkide bazen çok canımı yakıyo bazende çok yumuşak hareket ediyo 🥲 özellikle sol gogüs altımı çok sevdi sürekli oraya dayanıyo 🥲🥲🥲
Lazz61 BurcuBlhr biz de sağ sol yok 😄 çıkış kapısını arar gibi zorluyor resmen. Akşam duş alacaktım o kadar hareketliydi ki dedim bu sıcak suyu hissedip çıkışı bulur kızım başına iş alma 😂 yapmadım korkumdan duş falan
Tugcecv Ben bunları okurken benimki icerde meksika dalgası yapıyor 😂 canimi acittigi anlar da cok özellikle göğüs kafesinin altında ya da karnimin yanlarına dayandığında nefesim kesiliyor ama hareket ettiği an icim rahatlıyor sağlıklı diye